Meedianädala projekti planeerimise faasis tehtud tegevused:
1) Kuidas kajastame majas toimuvat lastevanematele? Tekkis idee üldstendi loomise kohta! Projekti jaoks tähendas see:
- Lisa inim- ja ajaressurssi – Kes vabatahtlikult on nõus looma stendi?
- Kui palju aega maksimaalselt stendi peale kulutada?
- Majaks peab stend valmis olema?
- Mis stendile läheb? Kuidas?
Valminud stend:
Mis on meedia? | Mis on multimeedia? |
Kuidas meedia lapsi mõjutab? | Seda aitab mõista meediakasvatus ja meediaharidus |
Stend:
- Valmis 3 inimese koostööl (õppelajuhataja, haridustehnoloog, rühmaõpetaja)
- Kasutati olemasolevaid reklaam-ajakirju (väljalõikeid)
- Värvipaberit ja seina “nätsu”
- Stend valmis terve nädala jooksul – arenes koos projektiga
2) Tekkis idee koolituse kohta – kuna on meedianädal, siis nädala lõppedes võiks tellida koolituse, kus räägitakse ka lastevanematele meediakasvatuse meetoditest, meedia mõjust lastele ja selle analüüsimisest.
Vastuseid vajasid küsimused:
- Kas meil on eelarves lisaraha?
- Kui kaua vanematele rääkida? Millal?
- Uuel nädalal algab spordinädal! Kas ühildada vanemate majja tulek spordinädalaga?
3) Uued mängureeglid
- Töörühm (3 inimest) – kes aitavad projekti koordineerida ja õpetajaid toetada!
- Töörühm ja õppelajuhataja hoiavad ja haldavad info liikumist
4) Rühmaõpetajate eesmärgistatud tegevused (kasulik kokku koguda – nende põhjal saab ülevaatliku pildi planeeritavatest tegevustest – teha parendusettepanekuid – broneerida tehnikat).