Lihtsam meediaprojekti juhtimine

Näide

Meedianädala projekti planeerimise faasis tehtud tegevused:

1) Kuidas kajastame majas toimuvat lastevanematele? Tekkis idee üldstendi loomise kohta! Projekti jaoks tähendas see:

  • Lisa inim- ja ajaressurssi – Kes vabatahtlikult on nõus looma stendi?
  • Kui palju aega maksimaalselt stendi peale kulutada?
  • Majaks peab stend valmis olema?
  • Mis stendile läheb? Kuidas?


Valminud stend:

stend

Mis on meedia? Mis on multimeedia?
meedia multimeedia
Kuidas meedia lapsi mõjutab?  Seda aitab mõista meediakasvatus ja meediaharidus
mõju haridus

Stend:

  • Valmis 3 inimese koostööl (õppelajuhataja, haridustehnoloog, rühmaõpetaja)
  • Kasutati olemasolevaid reklaam-ajakirju (väljalõikeid)
  • Värvipaberit ja seina “nätsu”
  • Stend valmis terve nädala jooksul – arenes koos projektiga


2) Tekkis idee koolituse kohta – kuna on meedianädal, siis nädala lõppedes võiks tellida koolituse, kus räägitakse ka lastevanematele meediakasvatuse meetoditest, meedia mõjust lastele ja selle analüüsimisest.

Vastuseid vajasid küsimused:

  • Kas meil on eelarves lisaraha?
  • Kui kaua vanematele rääkida? Millal?
  • Uuel nädalal algab spordinädal! Kas ühildada vanemate majja tulek spordinädalaga?


3) Uued mängureeglid

  • Töörühm (3 inimest) – kes aitavad projekti koordineerida ja õpetajaid toetada!
  • Töörühm ja õppelajuhataja hoiavad ja haldavad info liikumist


4) Rühmaõpetajate eesmärgistatud tegevused (kasulik kokku koguda – nende põhjal saab ülevaatliku pildi planeeritavatest tegevustest – teha parendusettepanekuid – broneerida tehnikat).

Vaata näidet

Lisa kommentaar